alla kommenterar!<3

Hejsan! :)
Ikväll så har jag varit på julbord på wärsan med morfars företag och annat trevligt folk, snackade med Evelyn och Fredrik bland annat väldigt mycket under kvällen, väldigt trevligt! :)

Sen så gav man sig ut på nattöppet och sprang på alla möjliga, fick över Eva-Lotta (min engelska och svenskalärare) på min sida eftersom hela min mentorsgrupp tycker jag är efterbliven, FINALLY! xD

Trots en trevlig kväll hände lite olyckliga saker som jag inte tänker skriva så har kvällen varit underbar tackvare min underbara Josefin, att man fick skrämma skiten ur Alice och en massa annat skoj!<3

Har även bytt julklappar med Jossie och syrran ikväll, bilder kommer imorgon tror jag efter att jag varit i Villis! :)

Men nu tänker jag bjuda på lite bilder och sen göra mig klar för några timmars sömn innan man måste upp och göra sig fin XD fast det går ju inte så bra när det är mig det gäller men det var ju en annan historia.. :)

Och nu vill jag att alla kommenterar - fin/ful!<3





Såhär såg jag alltså ut ikväll :)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt /annoym

2011-12-18 @ 00:07:02
Postat av: Nickan

Snyggt som alltid Brian!

2012-01-02 @ 15:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0