En ovanlig fråga, eller? :)


nyfiken
om Dag 11: En person du kan berätta allt för:
Vf kallas du Brian för?

Svar: Jo det är såhär förstår du, när jag gick i årskurs fyra så var jag väldigt mycket med Emma och Linnéa (Emma är jag fortfarande mycket med, så mycket som det går i stort sett) och mitt riktiga namn är ju också Linnéa. Så när Emma skulle berätta något för mig eller Linnéa så började hon ju alltid med "Linnéa..." osv, eller hur?
Men då reagerade vi ju båda två, så Emma la alltid till efternamnet, men för att slippa det så kom Emma på att kalla mig för Brian. Eftersom gruppen Backstreet Boys var mina idoler då och Brian, en kille i gruppen, var min favorit så fick jag kallas för Brian-Linnéa och med tiden så blev det bara Brian.

Jag kallas ju även det idag och det är nog för att det liksom blev en vana att säga det till mig, så därför säger dem flesta Brian till mig, vilket jag är väldigt glad över! :)  

För er som inte riktigt vet vilka Backstreet Boys är så slänger jag upp en bild:

Från vänster: AJ, Howie, Kevin, Brian och Nick

Närbild på Brian:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0