School tomorrow! :D

Hejsan mina kära bloggläsare! :D<3

Just nu lyssnar jag på musik och kollar fejjan - roligt liv elr hur? ;p

Jag har varit hemma från skolan tills idag och det ända jag gjort är absolut ingenting förutom att sett på vänner, suttit vid datorn och pratat med några vänner. Men imorn är det slut med vila för då ska jag äntligen tillbaka till skolan! :D

Jag brukar aldrig vara såhär glad över att komma tillbaka till skolan (bara efter sommarlovet typ) men nu när man tröttnat på att slappa och inte få skratta på samma sätt så vill man tillbaka, snacka om att jag varit rastlös idag alltså. Men det bästa som hände idag var nog när jag fick höra att det blir ljusare för min älskade abuela :D<3 I'll keep on taking the fight with you ♥

Men det var mest bara det jag ville säga.. eller skriva kanske låter bättre.

Nu tror jag att jag ska kolla några bloggar, lite mer på fejjan och sen dayviews - sen sova :D

Men vi hörs (och ses) imorn - Gonatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0