Bad Behaviour

~Till alla er som kommenterat mitt senaste inlägg - tack så mycket! Ni har jättefina bloggar!~

God afton bloggläsare! :)

Idag så har man varit med Jennifer och sett på en asläskig film! ;o
Den handla om en pojke som hamnar i typ koma och får typ andar i sig eller nåt sånt - konstig och läskig var den iaf xD

Men vi ha även skrattat och haft popcornkrig - jo jag vet, hemskt normalt. Det bästa som finns är verkligen vänner som kan pigga upp en! Tack Jennifer! <3

Men jag kom och tänka på en sak - ska uppdatera med två nya kategorier - från fotalbumet & minnesarkivet. Ska göra det nu på en gång innan jag glömmer bort det och ska försöka bli bättre på att blogga - promise <3



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Var så lite så, var toppenkul att få vara med dig och dö ett ögonblick! ^^ <3

2011-11-27 @ 23:16:24
URL: http://vvevvess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0