Premiärinlägg 2

Tjaa vad ska vi ta för minne.. Jo nu kom jag på ett!

Det var några månader sedan dethär hände, tack och lov sov ingen över - då skulle jag blivit ännu mer idotförklarad..
Jag låg i sängen och typ vaknade fast jag fortfarande sov.. men sen så somnade jag tvärt och drömde att det var någon bakom mig, sen vaknade jag fast jag typ sov och tänkte att jag måste hoppa. Så jag hoppar men somnar mitt i hoppet och vaknar på riktigt när jag slår huvudet i mitt nattduksbord..

Ja.. fråga inte hur jag sover ibland x)

Men det där kanske blev ett för kort minne?

Ni får gärna kommentera ifrån vilken ålder minnet ska vara från så det blir lättare att komma på :p (och för er som inte vet så är jag 14 så där går gränsen)

Nemen nu ska jag tvärkolla fejjan lite och sen måste jag nog göra mig klar för att leka törnrosa i några timmar :)

Gonatt allihop, hörs (och syns) imorgon! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0