Som jag lovade igår men blev idag..

Lovar du att vara ärlig? ja
Du heter ? Linnéa

Smeknamn: Brian, Linzan, Frun, Fjant, Pajas, Räkan osv (de e mixerns fel att dem tre sista står här :p)

Beroende av: telefonen min och mina vänner, min familj och MINA VÄNNERDVDER xD

Vad får du oftast komplimanger för? att jag är galen, snäll, söt, vacker, snygg och duktig

Hur imponerar man på dig? genom att vara sig själv

Är du svårflörtad? njae

Brukar du skratta för dig själv? haha x)

Var bor du? I sverige :)

Trivs du där? joodå

Kan dina föräldrar lita på dig? jaa

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? tror bara en har gjort det

Äger du några converse? nepp

Har du varit full den här månaden? nepp

Är du allergisk mot något? nepp

Har du pussat någon som är fyra år äldre? nepp

Nästa mål i ditt liv? vet int

Hur svarar du i mobilen? hallå?

Sov du ensam inatt? mm

Brukar du komma i tid? joodå, för det mesta :)

Hur känner du dig nu? deppig

Vanligaste färg på dina kläder? vet int x)

Vem saknar du? Många men mest en..<///3

Hade du en bra kväll igår? Jepp:)

Favoritdryck på morgonen? juice

När brukar du oftast gå och lägga dig? 22-02

Är du blyg? ja för typ nytt folk

Vill du hellre ha mail än brev? vet int

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? kanske

Har du spytt offentligt? mm

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? få andra killar i min ålder att förstå att insidan är vicktigare än utsidan.

Är du nöjd med ditt liv? jo, det mesta i livet iaf..

Vad gör du i morgon? skooola

Vad är det värsta du vet? falska människor och få höra att en släckting fått åka ambulans

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ingen aning

Vad behöver du just nu? prata ut med någon

Är du kär? vet inte

Vilken person tycker du är en bra förebild? ingen aning

Vad längtar du till? julen och den dag allt blir bra..

Har du bra vänner och äkta vänskap? jupp<3

Vad använder du för shampoo? head and shoulders

En speciell dag du minns? för många för att skriva upp :p

Gröna eller röda äppeln? båda tror jag

Vem ringer du när du är arg/ledsen? en bästa vän

vilken tid gick du upp idag? vakna typ nio men klev upp långt efter

Har du sovit i din egna säng inatt? näe, somnade i soffan :p

Har du strumpor på dig nu? ja

Vad ska du göra ikväll? läxa antar jag väll

Är det okej att gråta? ja.

När grät du senast? idag..

Vad skulle du göra om du vann en miljon? skänka pengar till en massa räddningsorganisationer, resa, skämma bort mig själv lite och spara :9

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nepp

När går du upp ur sängen en helgmorgon? 9-11.30

Har du piercing: öronen :d

Vill du gifta dig? jo de vore ju trevligt :p

Vill du förlova dig? jomen de vore ju trevligt å göra de innan man gifter sig x)

Vill du ha barn? joodå, de vore ju... kul x)

Solar du ofta? näe x)

Är du bra på att laga mat? kanske x)

Gillar du att dansa? joo :p

Är du flygrädd? sådär

Hur vig är du? ...

Vad dricker du helst när du är törstig? vatten

Vilken är din favoritglass? amgnum strawberry white <3

Tror du på ett liv efter döden? vet inte, vill inte tänka på det..

Vad äter du helst när du ser på film? godis/chips/popcorn + HALLONSODA :D

Bor dina föräldrar tillsammans? nepp

Har du tandläkarskräck? nje

Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du? blågrönbruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns? nästan

Biter du på naglarna? nje

Röker du? NEJ

Senaste låt du hörde? When You're Gone

Vad gör du på helgerna? är med kompisar och slappar

Jag har insett att min senaste kyss: var längesedan x)
Jag lyssnar på: musik
Jag pratar: ganska mycket
Jag tycker om: min familj, mina vänner, mina husdjur, mina vännerdvder, min kamera och kärlek ibland + pengar ^^"
Jag avskyr när pojkar: gör en besviken och ger fel signaler så det blir missförstånd x)
Min första vän heter: Fredrik, Evelina och Emma <3
Kärlek är: bra och dåligt men klår aldrig vänskapen
När jag borstar tänderna: så lyssnar jag på musik
När jag lagar mat: så befinner jag mig i köket
Jag tänder på: killar som bry sig, vågar visa vem man är tsm med, är roliga, romantiska, har vackra ögon och är omtänksamma.
Det sexigaste yrket är: ingen aning
Det är charmigt när: när de överraskar en med något romantiskt eller roligt, kommer fram till en och säger "hej älskling" oavsett om man står mitt i en folkmassa eller möts ensamma.
Sommaren har: varit en av de bästa men tårar har man ändå fällt.
Sist jag grät var: idag och den frågan har jag redan fått x)
Jag kan inte: leva utan mina vänner och ger mig inte med att fråga om hur en person mår tills jag får det svar jag vill ha.
När jag vill tänka går jag: ut och går själv eller sätter mig nånstans i mitt rum.
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka eller chokladbollar
Min mobiltelefon är: grå
När jag vaknar på morgonen: vill ja sova mer eller vill kliva upp på en gång
Innan jag går och lägger mig: ser jag på tv eller sitter vid datorn
Idag har jag: gråtit
Just nu tänker jag på att: jag borde göra min faktauppsats klar
Bebisar är: söta men kan vara jobbiga
Ikväll ska jag: göra läxa
Imorgon kommer jag: va i skolan
Jag vill verkligen: att det ska gå bra


Kommentarer
Postat av: Mixern

I know you like them ;)

2011-11-27 @ 14:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0